onsdag 25. mars 2015

Eit glimt av onsdag

Eg gler meg til påske! Eg gler meg til å finne fram pynt og sette utover, legge på vårlege dukar og ha lyse farger på blomstrane!
Og eg klarte ikkje vente lenger då eg fann dei søtaste påskeharane :) Men desse lever farleg, villdyret lurer på byttet.

Leoparden lurer på byttet


(og så vart det visst to glimt av onsdagen, for eg må vise fram kor blå himmelen var då eg gjekk til jobb idag, og der fekk eg fram at eg gjekk :) For første gong på lenge, rett nok.)

Ok, litt stram i maska vart eg i konsentrasjonen over fotografeinga.

1 kommentar:

  1. Vi fikk 10-15 cm snø i løpet av en drøy time i dag tidlig, mannen måtte ha bilen i dag, så jeg tok buss til kontoret mitt og hadde møte med leverandør i dag. I et helt tomt lokale...
    I kveld har jeg vært på korpsøvelse i det nystartede voksenkorpset vårt, og det er så moro å spille igjen!

    SvarSlett