søndag 30. november 2014

Vekestart veke 49

1.søndag i advent!!! No snør det faktisk bittelitt ute, men det er sikkert borte i morgen. Det er lys og stjerne i vinduet og fiolette dukar på plass. Her er alt på stell, eller iallfall vart det det utover dagen. Eller…kassa med adventspynt som står midt i stove, vitnar om at det er litt igjen. Men litt av sjarmen med desember er å pynte litt etter litt, tenkjer eg vi seier!
Adventskransen/lysfatet vart ferdig seint i går kveld, og var klart då vi åt adventsbrunsj idag. Konkurransen om å tenne lysa er ikkje like hard som før om åra, så iår slapp mor til. Sangen vi syng er det ikkje diskusjon om, det er:

No tenner vi det første lys,
åleine må det stå,
Vi ventar om det vesle barn,
i krubba lagt på strå.
Sigurd Muri

Og vi syng på nynorsk!  Og tradisjonen tru, er det nokon som må prøve seg på "lagt på skrå", det høyrer med!



I det heile har det vore sang- og salmefokus i helga. Eg har vorte heilt salmehekta av #nrksalme og tv-sendingane. På fredag hadde eg det som bakgrunn då eg satt og arbeidde. Eg fulgte med når folk eg kjente og kora dei syng i skulle på skjermen. I går kveld vart vi sittande til langt på natt og sjå tv. Mamma kunne fortelje at ho og pappa hadde sitte til klokka to i natt, vi snakkar om godt vaksne folk på rett under og litt over 80 år. Pappa hadde vore oppe kl halv seks idag, for å sjå meir. Svigers har sitte klistra til skjermen der dei var.
Etter brunsj idag, gjekk mannen og eg ned til Vår Frue kirke, og fann plass i benkeradene. Akkurat då var det ikkje kø for å kome inn, så vi slapp stå ute og fryse. Tida går fort i godt selskap, for plutseleg hadde det gått 2 timar. Det var mektig å få vere med å synge kongesangen! Det var så taket reiste seg! Og no sitt eg i sofaen for å få med avslutninga på #nrksalme, salmeboka minutt for minutt. Det har vore sjelebot! Kjenner eg har pusta med magen, slept ned skuldrene og mannen har fått merkbart lavare blodtrykk. Til og med 18åringen og kompisane satt oppe i natt og fulgte med på salmemaratonen!!
Vår Frue kirke

Inne i kyrkja
Kanksje er eg litt rar, men då deler eg tydelegvis skjebne med fleire, for det var kø for å sleppe inn i kyrkja.

Eg planlegg litt (jule)musikktips på bloggen fram mot jul, og då kan det dryppe ein og annan salme også der.
Ha ei strålande veke! Eg skal ha fri og gler meg på det:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar