søndag 26. januar 2014

Vekestart veke 5

Idag er det nytt bilde på headinga på bloggen! Eg syns det er litt moro, har prøvd å illustrere litt kva du kan finne her.

Kven er de, forresten, alle de som les bloggen min? Lesarstatistikken viser at det er mange innom, kvar dag, og då blir eg litt nyskjerrig! Kven er du? Kva finn du her som gjer at du evt kjem at? Eg får nestan prestasjonsangst av at så mange les, samtidig er det stas :) Legg gjerne igjen eit lite livsteikn!


Nokre bildeglimt frå veke som gjekk
"Pakker legges inn her", står det på skiltet. Eg seier at den som klarer det er  god!
Glimt av jobb

Dramatisk himmel ein tidleg laurdagsmorgon

Sofa, sjokolade, vedomn, det er ikkje så ille.


Vekas ord kjem her 

Kvar menneske
er ei øy, som kjent.

Så det må bruer til.

Uendeleg mange bruer.

- Tarjei Vesaas -


Det som er sikkert er at vi treng kvarandre, vi er øyer, og forhåpentlegvis er det bruer mellom oss :)

Ha ei strålande veke!

2 kommentarer:

  1. Du "vet" jo hvem jeg er, ikke alltid like flink å legge igjen et spor men prøver:) Grunnen til at jeg kommer tilbake er at jeg synes du skriver så godt - jeg koser meg når jeg leser hos deg.

    Ønsker deg ei god ny uke,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Du har en koselig tittel på bloggen din, og de bamsemumsene fikk jeg lyst til å spise (jeg prøver å holde meg sjokoladefri i hvert fall noen dager i uken og i dag er en av dem, sukk...) Fin uke til deg!

    SvarSlett