søndag 17. mars 2013

Vekestart veke 12

Då er helga snart historie, igjen. Tida går fort i godt selskap....
Ein del av helga er tilbrakt på sofaen under det varmaste pledde, hutrade og hostande. Velger å tru eg er på bedringens veg no!

Heldigvis rakk eg å sitte i sola før eg byrja hoste(eg ser ingen samanheng her!) Å ete lunsj ute og drikke varm te medan ein les avisa er lise for den som lengtar etter vår og varme! Eg kjenner meg litt som lerka som trur på våren! Huskar vi sang denne på skulen om våren :)

Og vesle lerka, ho hev det so
at finn ho ein tuvetopp fri for snjo,
so kved ho i med sin finaste song,
so trur ho på våren med ein einaste gong.
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili, tirili-ti!"

Og vesle lerka, ho hev det slik
at finn ho ein solstråle, so vert ho rik.
Då stig ho i høgdi og trallar i lit
til sumar på jord, endå snjoen ligg kvit.
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili, tirili-ti!"

Og lyngtuva, det er lerka sitt fat.
Der set ho seg ned, og so fær ho seg mat.
Og når ho er mett, ho takkar so glad
vår herre for maten, med kvitter og kvad
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili, tirili-ti!"

Gud signe deg! Du er fuglen min, du!
Gud signe no deg med di glade tru!
Og møter eg kulde og snjo på min veg,
Gud gjev meg i soltru å kveda med deg:
"Å hei! Å hi! Å tiriliti! Å tirili-tirili-ti!"
Per Sivle

Eg har i tillegg baka massevis av kaker til feiring av femtenåringen, og med hjelp av resten av familien utført hurtigrydding av heimen slik at vi ikkje blir stengt av mattilsynet eller andre tilsyn som kan kome innom for ein sjekk. Vi har nye koppeklutar og reine handkle!! Mengda støv er også redusert!
Det var ønskjer om suksessterte til festen. OK, tenkte mor, det har eg nesten aldri laga før, så det må vel gå?
Å lage eggekrem er risikosport av høgste klasse: "varm opp til det tykner". Ja, når der et tjukt og kor sterk varme tør ein bruke? Eg sto ganske lenge ved komfyren, og rørte og rørte, skrudde varmen opp og ned....og plutseleg var det tjukt og alt gjekk bra. At kakefatet ikkje hadde kant rundt og ikkje sto heilt beint etter at eg hadde kremen på kaka, fann eg ut etterpå. På den litt irriterande måten...


Kakebordet var riktig bra! Trur det fall i smak, for etterpå såg det slik ut:
No skal det seieast at det var meir i boksane, men eg hadde ikkje fulgt med og det var plutseleg tomt!
Og i kombinsjon med prat og leik og latter, små og store samla, var det ein kjekk ettermiddag!!

Og sidan det snart er påske, har eg funne fram den finaste påskeduken




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar