mandag 17. desember 2012

Vekestart veke 51

Akkurat no lurer eg litt på kvifor eg starta dette vekestart-styret!! (det var for å gje meg sjølv ei bloggoppgåve kvar veke, jada...) Men i denne søte førjulsstri, der nokon kvar kan bli stri, er det ikje så lett å rekke alt.

Stallen fylles opp, det er teikn på at det snart er jul


Englane til høgre insisterte på å bli med heim på laurdag, og det måtte dei få lov til! Meir sjarmerande enn desse skal det mykje til for å bli!














Det vart lussekattar denne veka
Gode vart dei og! (og borte) Og luciatoget mitt fulgte med.


"Æ tror det e enklar me jul for mæ enn for dæ", sa min eldste son idag, då eg hadde fortalt kva eg skulle bruke "fridagen"(eg var iallfall ikkje på jobb) min til. Eg starta dagen med å stå utanfor OBS! og vente på at dei skulle opne, saman med alle pensjonistane, det har eg aldri gjort før! Men det var verdt det, lite folk, lang liste og ganske fort ferdig. Så vidare med lista til eit kjøpesenter, der eg etterkvart unna meg litt kafeliv, og kunne krysse av punkt for punkt på lista. Til slutt heim, til mengder med reine klær som skulle brettast og fordelast.

Eg tek meg i å nynne litt på"vi hakke tid, for vi må..."
Eg har ikkje tid, for det er så mykje anna som kunne og kunne og burde vore gjort, og eg spring frå oppgåve til oppgåve.

Medan eg sukkar og skjær tenner, byrjar mannen synge på denne sangen...


Heksedans

Av Vidar Sandbeck

Og kjerringa hopper i serken sin og kaster seg rundt som en hvirvelvind.
For nå er det lemmer og liv om å gjøra med påsken og pinsen og jula for døra.
Ho fær over gølvet så fort ho vinn med pompen i været og knea inn,
for den som vil ligga litt føre sin neste han kan itte såvå når sola rinn.

Men tida er så altfor knapp, kan hende kjem ho for sent, for sent tel livets ende. 

Og kjerringa stamper i stua inn med kluter og koster og pusseskinn.
For nå er det lemmer og liv om å gjøra med påsken og pinsen og jula for døra.
Ho drev på i går tel ho nesten datt, men nå lyt a tørk over gølvet att,
for katta ho fly her med sølete labber og rakker tel huset hår enda natt.
Men tida osv.

Det kan itte seile sin egen sjø om ryggen blir rund som ett grislebrød.
For nå er det lemmer og liv om å gjøra med påsken og pinsen og jula for døra.
Og dagen den går i en kjerringdans med filler og såpe og møbelglans. Og når ho er ferdig da tar a det omatt og omatt og omatt foruten stans.
Men tida osv.

Og kjerringa roper åt gubben grå:Du får itte kom inn med skoa på
For her er det lemmer og liv om å gjøramed påsken og pinsen og jula for døra.
Og kjerringa rydder den sene kveld det gubben og onga har rote tel,
med tobakk og pipe og bøker og bilder og klosser og sneller og ludospell.
Men tida osv.

Og kjerringa vasker og gnir og gnur og aldri ho tar seg en løpartur.
For støtt er det lemmer og liv om å gjøra med påsken og pinsen og jula for døra.
Og gølvfilla går i en evig ring, nei, maken det fins itte her omkring,
så hvis at ho kjem i sin egen begravelse ville det bli tå de store ting!
Men tida er så altfor knapp, kan hende kjem ho for sent, for sent tel livets ende.


Eg kan ikkje skryte på meg så mykje vasking, da...men litt sant er det vel idet.

Men heldigvis var kvelden i dag avtala for lenge sidan, vi skulle på tradisjonell grautmiddag saman med gode vener, som har vore vener så lenge at det er bortkasta å prøve å gjere eit godt inntrykk lenger. Heldigvis! Det er berre å vere seg sjøl, slappe av og ta kvelden som den kjem! Full avslapping saman med vener er god medisin mot stressnakke.

I morgon er det jobb igjen, men no trur eg at det meste er under kontroll, iallfall gåvene, og uansett så kjem jula! Ha ein fin siste veke i advent!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar