søndag 2. desember 2012

Vekestart veke 49

I dag er det 1. søndag i advent og 2. desember, eg har fått opp stjerna og vi har tent adventslys, men adventskalenderen er ikkje på nokon måte klar. Den heng oppe, men heilt tom. Spørs om eg må gjere noko med det i kveld....




Eg har dessutan sett fram julekrybba, det brukte vi gjere då ungane var små og då fann vi fram ein figur kvar dag. Eg likar gjere det no og, men det hender eg gløymer det nokre dagar...men enno er desember ny og eg heng med. Igår kom ein engel for å sjekke at stallen var der og i dag kom eit lite lam.



Sidan mamma og pappa er i byen for tida, vart det storfamilieadventssøndag idag. Først var vi 11 til middag, og med påfyll vart vi 18 til kaffe. Spredd over 4 generasjonar frå 10 mnd til nesten 83 år. Det blir kaos, rot, ganske høglytt og enkelte aldersgrupper går lei heile familiestyret etterkvart. Heldigvis har vi to stover, men det ender alltid med at vi stort sett er i samme rom! Kaffebordet var fullt og spennande. Gutta hadde bakt ostekake med browniesbotn og bringebærkrem, eg laga adventskrans av gjærdeig, mamma hadde med tjukklefse og vi lei inga overhengande nød. No har oppvaskmaskina gjort ferdig dagens 3.runde og både kjøkken og stova byrjar sjå ut som seg sjølv igjen. Godt det ikkje er slik kvar dag, men det var vel familiejuleselskapet for i år.


Vekas gode ord er igjen Ragnar Hovland sine. Eg syns dei passar i julestri og kjas :)

Mor. Huset.

Mor går ut av huset.
Huset går etter henne
og gnir seg
oppetter beina hennar.
-No får du gå heim, då,
seier mor og smiler.

Ragnar Hovland


Ha ei strålande veke! Eg planlegg å skrive litt om barndoms advent og å måtte vente på noko som skal kome, om grusomt lenge, kanskje over 20 dagar... sukk! Det blir ein annan  dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar