søndag 11. november 2012

Vekestart 46

Det er søndag kveld, straks startar ei ny veke og det er på tide med nokre gode ord til starten!

Eg skriv no, sidan eg i morgon skal ha besøk av sydamer, stova er omgjort til systove og vi skal sy og skravle(og sidan eg er eldst og har hatt symaskin lengst, er eg "kursleiar"!)

Desse vekestart-orda blir ofte så strenge, litt alvorleg, samtidig som dei er sanne, forsåvidt. Men i dag vil eg bryte med det, og gje dykk noko blott til å smile av!

Jagrisen og neigrisen

Først tegnet Liv en Ja-gris,
en riktig blid og glad gris.
Den smiler sånn at milevis
har ingen sett slik smilegris.

Så tegnet Liv en nei-gris,
en riktig sur og lei gris,
men også den er heldigvis
blitt nokså lik en heldig gris.
For Liv, hun er så morsom selv
at grisen smiler likevel!

Andre Bjerke

Morovers av Andre Bjerke las vi veldig ofte og mykje til dei som no er tenåringar då dei var små, ei stund trur eg at eg kunne alle utanat! Det var rim og rytmer og humor som passe til store og små :) Det er den beste sorten! Lesing ved kveldsmaten var ein kjær syssel, som er borte no. Kveldsmaten også...

(men grisen vi åt til moddag stiller seg vel litt tvilande til heile greia?!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar