søndag 21. oktober 2012

Vekestart (veke 43)

Det er klart for ny veke, og det er klart for nokre kloke ord å starte veka med. Eg legg dei ut i kveld, så treng eg ikkje tenkje på det i morgen :)
Dette diktet las eg først på eit kort nokon hadde skrive på eit fødselsdagskort, og eg kjente kor sanne dei var! Som åra går, kjenner eg meir og meir kor viktig vener, gode, trygge vener, er i kvardagen. Nokon som kjenner meg, som eg kjenner tilbake, som veit korleis livet mitt er, som veit korleis livet mitt har vore. Dei kjenner meg som eg er, og vil framleis vere venene mine! Fantastisk!
Vekas dikt er av Kolbjørn Falkeid:

DET ER LANGT MELLOM VENNER

Det er langt mellom venner.
Mellom venner står bekjentskaper
og mye snakk.
Venner ligger som små lysende stuer
langt borte i fjellmørket.
Du kan ikke ta feil av dem.

Kolbjørn Falkeid


Ha ei god veke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar