onsdag 10. oktober 2012

Den vanskelege nesteblogg-posten...

Dette er jo ikkje den vanskelege 2.bloggposten, for eg har kome mykje lengre enn det! Men etter sist innlegg fekk eg kjempe-mega-super respons og får nesten bloggeskrekk! Det er superartig at så mange les bloggen, (og bitte litt superskummelt) og kva iall verda skal eg skrive om no? Sjøl eg har ikkje så mange tabber å by på, at eg med det første kan toppe fårikålhistoria :)
Det får bli ei kvardagsoppdatering!



Det er haust ute! Vakkert, vakkert og vedmodig! Det er haustferie og litt tid til å sjå seg rundt. Desse to bileta er teke i litt ulik retning fra huset vårt, eg bor ikkje heilt i skogen, sjølv om det ser slik ut på det eine biletet :) Men jammen er det fint å ha så fine tre rett ved huset, med slike farger (og rett bak "skogen" går det ein trafikert veg)
Det andre biletet er tatt idag, ikkje verdas beste med mobilen, men ser de regnbogen? Er den ikkje flott? Det kome ei saftig regnbyge fra dei svarte skyene etterkvart... men først var det sol og lys og farger!

Idag har eg hatt "haustferie", i litt konsentrert form! Igår feira vi 19års bryllaupsdag, vi var ute og åt god mat of feira oss sjøl! Idag har vi berre latt humla suse, ete lang frukost med omelett og nypressa grapefruktjuice, vore innom det nye kjøpesenteret(korleis kan det ha seg at det er eg som brukar mest pengar ein slik stad?!) og gjort småting heime. Skikkeleg feriekjensle, skuldrene senka seg, men i morgon er det tilbake til normalen igjen.

 Eg får prøve å halde fast på mottoet mitt:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar