onsdag 25. september 2019

Tekopp

Eg skreiv vel om tekoppar i sommar også, då eg "plutseleg" hadde teservise til 18 stykker. Eg har vore innom Fretex nokre gonger etterpå for å sjå om det har dukka opp nye deler til dei koppane eg har. Eg har funne eit kakefat, og eg fann 8 asjettar til "det rifla" ein dag.

Men Fretex har mange skattar...og eg fann altså denne koppen ein dag!




20 kroner. Eit kupp. Det var berre ein kopp, utan fat under, men den var så fin, så den fekk bli med heim.
Eg har drukke te fleire gonger av denne, til sakte frukost med te frå kanne og aviser og radioen på P2 og ein kjeks til dessert.



Koppen har fint stempel under, og er frå Arabia. Det står også "38", så eg lurer på om den kan vere frå 1938? Det stemmer iallfall at stempelet er frå den perioden.
Eg hevar meg over dei som meiner eg har nok koppar. Så mykje glede for 20 kroner!


(og til mitt forsvar: Eg kjøpte ikkje to rålekre tekanner! Den eine i turkis og gull...kjenner eg angrar litt, men eg treng verkeleg ikkje fleire tekanner. Men står den der neste gong eg er innom, kven veit?)

1 kommentar: