mandag 1. juli 2019

Frukost på senga

Eg har vakse opp ved ein Vestlandsfjord. Då veit alle at sommar ikkje nødvendigvis betyr sol frå skyfri himmel. Det kan like gjerne vere stabile 10 grader, skodde til nasetippen og regn. Det kan gå rykter om sol, men dei går fort over. Fjelltoppane er gøymt i skodde (eg kjem frå samme kommune som Noregs mest berømte mann, betre kjent som Mannen. No er han igang igjen), men det er skikkeleg frodig og grønt! Det skal Vestlandet ha!
No bur eg i Trøndelag, same same.

Eg er ikkje sur, berre veldig, veldig våt! 
No er ferien i gang. Det er regn så langt yr kan spå. Eller alle andre værtenester. Det er kaldt og vått, og veldig frodig rundt husa! Og snø ned til 600 meter, seier dei.

Så korleis skal vi få feriekjensla?
I helga hadde vi frukost på senga! Både laurdag og fredag. Opp og koke egg, fylle tekanna, steike rundstykker (nei, ikkje frå botn, vi tok halvstektvarianten) smøre eit fint fat med mat og finne fram kjeks til frukostdessert. Ta inn avisene, hente radioen og skru på "Reiseradioen"! Huske penn til kryssord. Og så berre la humla suse og la tida gå! Det vart feriekjensle og lave skuldre!

Standsmessig nattbord. Ny tekopp og trufast tekanne.


Og på laurdag var eg ute og kjøpte ny te.
Sommarte!

(Smuler i senga? Neida, ikkje med fat og rundstykker og serviettar tilgjengeleg. Måtte forresten rydde nattbordet, slik at tekoppen og tekanna hadde fast grunn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar