tirsdag 30. juli 2019

Heime

Vi er heime igjen.

To veker med båttur, familieferie og farting er over. Det er skitne klær, krølla klær, klær som er litt brukt, dyner som luktar båt (eit snev av diesel og saltvatn) Kroppen byrjar å falle i balanse igjen, etter nokre dagar i båt, gyngar at, også på land.
Etter to døgn er ca 3/4 av klærne vaska. Det meste er pakka ut, men ikkje lagt på plass. Det står ein koffert og 4 ryggsekkar i gangen. Det står 1 kasse med ukjent innhald og 1 kasse med sko i yttergangen. Eg har kasta ein del utgåtte varer frå kjøleskapet, dei med pels må ut! Eg har sortert og kasta gamle aviser og levert 5 store poser med klær og bøker ++til Fretex idag (har ingenting med utpakking å gjere, dei sto ferdig pakka før ferien). Eg har overført mange hundre bilder frå telefon til Mac, men dei er ikkje sortert.

Eg har sola meg(igår) og vi klipte plen, eg har plukka jordbær i jordbæråkeren. Eg har kasta døde planter, inne og ute, og kjøpt nokre få nye. Idag har eg vore i skogen og ein liten tur til byen. Eg prøvar å huska at det er ein slags kvardag, og at måltida difor ikkje treng overlappe lenger. Eg står opp når mannen går på jobb, i eit slags forsøk på å finne rytmen og snu døgnet. 

Eg "skriv" stadig nye blogginnlegg i hovudet, og noterer idear på lappar rundt om i huset, kanskje blir det systematisert og skrive etterkvart?

Og heile tida går hjernen på repeat i bakgrunnen, at "på tirsdag skal eg byrje i ny jobb".


2 kommentarer:

  1. Hvordan har det gått i ny jobb, vakringen?

    Vel hjem til nye rutiner og hverdag, vi har venta på deg!

    SvarSlett
  2. Ny jobb først neste uke, ennå er det bare i hodet det foregår!
    Hverdag, men ferie, er en forsiktig overgang :)
    Godt at noen venter på meg!

    SvarSlett