mandag 8. april 2019

Måndag

Det er måndag. Sol ute, men kaldt. Eg måtte ein uplanlagt tur på butikken, og det er heilt klart gåvær! Eg tenkte at idag, idag skal eg sanneleg bake brød, eg har jo fri og allting, og bakar eg brød, slepp eg på butikken og då unngår eg impulshandling. Eg sette igang, det var berre det at eg mangla gjær... så det var tur på butikken og det vart litt imulshandel i tillegg til gjær. Og det vart gåtur i aprilsol og aprilvind.

HVIS DU VIL
Har du varme
nok?
Du har.
Søvnen, tankene
er gitt deg gratis.
Men varmen i deg
må du gi
og gi igjen.
Også du kan si et ord om glede.
Du har en hånd
varm,
hvis du vil.
Rolf Jacobsen
Og takk for alle gode helsingar og tankar og klemmar etter forrige innlegg. Kvardagen går sin gang, eg forstår enno ikkje heilt. Min mest trufast blogglesar er borte, mamma heldt seg alltid opptatert på bloggen og etterlyste gjerne nye postar! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar