søndag 14. april 2019

April

April er her, kva har skjedd på bloggen i april tidlegare? Det er naturlegvis berre ein lite glimt, men eg har plukka ut eit aprilbilde frå kvart år eg har blogga.

2012

Eg sette rett og slett saman ein påskecollage dette året. Det var snø og egg og krokus, ser eg.


2013

Påskefjellet mitt!
Vi var på det som er det ekte påskefjellet og det var masse nysnø og nye spor. Den gongen var eg ikkje riktig like vill etter skitur som no, men alle vil vel gå på ski her?


2014

Eg var ein snartur i København i april dette året, og desse karane kom forbi då eg gjekk på jakt etter nye sko.
(som alltid i Køben)

2015

Det er ofte påske i april. Vi har ofte vore i Romsdalen. Også i 2015.
Her er mamma sine påskeblomter!

2016

Eg opererte ryggen, for 3.gong. Eg måtte ha litt hjelp første dagen.
Eg måtte ha rullator... Heldigvis vart det med den eine dagen.
No er det snart 3 år sidan. Eg held ryggen nokså i sjakk, med fysioterapi, trening, skitur, variasjon i arbeidet. Eg er litt spent på hausten...

2017

Sjølvaste hytta på påskefjellet!
Litt lite snø, men eg trur vi gjekk på ski. Berre på dagstur, fint lell.
Gode minner frå mange påsker!

2018

"Det kjem alltid ein vinter til", brukte ein kjenning å seie.
Det gjorde det i april i fjor også. Det kan vel skje i år også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar