lørdag 4. august 2018

Av og til...

...må ein ta ein pause.

Utvelgt vinkel. Ikkje ein hybelkanin
å sjå!
Det krever sitt å kome igang etter ferie, sjøl om eg syns eg har greid meg bra med to veker på jobb.
Men akkurat no må eg ta ei pause, same om det er oppvask og klesvask(eller eg vaskar klær, det gjer heldigvis vaskemaskina, så får dei bakteriefylte handklea ein rens) men særleg meir orkar eg ikkje.
Kroppen jobbar hardt mot forkjølelse, augekatarr  og litt rygg. Altså får hybelkaninane ha fest under sofaen ei god stund til, medna eg drikk masse te, klør i augene (eg berre kjenner det klør, eg klør ikkje, for å hindre smitte)og løser kryssord.




Så det er ikkje synd i meg(eg berre sutrar), eg berre tek ei pause.


2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake til jobb og hverdag, jeg er takknemlig for at jeg har en vaskemaskin som funker. Jeg trodde den gikk til dundas i ferien, men det var heldigvis bare en stein!

    SvarSlett