søndag 27. mai 2018

Veke 21

Søndag kveld, eg kjenner meg ganske i rute med ei vekeoppdatering igjen!


Båttur på måndag, 2.pinsedag. Mannen fylte 50 år og vi nytte godværet på fjorden!
(og dagen etter vart det visst ingen bilder)


Onsdag åt eg heilt nystekte croissanter til frukost! Slik er det med ein junior som har lang ferie og god tid, og som nesten ikkje har vore på eit kjøkken dette skuleåret!


Torsdag fann eg årets første liljekonvall! For ei lukt! Det er sommar, i mai faktisk. Eg er solbrent og det er full blomstring og ein kunne nesten trudd det var høgsommar!


Fredag var fri, og treningsdag. Lang tur i skogen! Aleinetid med lukta av lauv og skog(og svette) og lyden av fuglesang og bekkar og suset i trea! Treng ikkje meir!


På laurdag vart det litt husarbeid, vaskemaskina gjekk heile dagen og eg fekk bakt brød, på lang tid. Men aller mest var eg ute i maisommaren!


Idag har eg budd ute, ete ute, lese ute, sola meg, gått tur. Sanka D-vitamin og kosa meg. Til slutt måtte eg sette meg i skuggen, og såg rett opp på desse grøne blada med verdast blåaste himmel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar