fredag 11. mai 2018

Akkurat no

Eg ligg litt etter med blogging. Det har skjedd så mykje anna i det siste, så bloggen har på ingen måte levd noko eige liv, tvert i mot vorte ignorert. Men akkurat no skal du få vite kva eg tenkjer på:


  • idag har eg hatt fri, det var godt! Eg har bakt børd og knekkebrød og gått til angrep på haugen med diverse klær på vaskerommet. Du veit dei  som ikkje passar å berre putte saman med mørk eller lys vask 60 gr. Det er ull og silke og skjorter i mange ulike farger, litt for få gule klær til ein eigne vask +++ Eg har ikkje nådd botn av haugen, men eg er på veg.
  • eg ser at det kan bli kjøkkenhage i år også! Sjølv om eg ikkje har sådd eit einaste frø. For eg har vore på Plantasjen, og ser at der kan ein kjøpe små planter og plante i eigen hage. Genialt for meg som nesten ikkje trudde det skulle bli vår iår. Eg har også kjøpt blomster til å sette i potter ved inngangsdøra, for no trur eg på vår (og sommar, sidan det var 25 gr i går!) 
  • eg er glad for helsevesenet! Nokon eg kjenner, trong brått hjep frå spesialistar på høgt nivå, og der var dei; fulle av kunnskap, omsorg og tålmodig til alle spørsmål. 
  • idag avsluttar musikkjunior året på folkehøgskule. Han har hatt eit fint år, virkar det som, og har vorte vaksnare. Så får vi sjå korleis det blir å få han heim, vi har lagt oss til nye vaner etter eit år som to i heimen!
  • ute blir det grønnare nesten minutt for minutt, vi har hatt eit par dagar med varme og idag har det regna, det vises!
  • det er snart 17.mai. Eg har i tankane at eg må ta fram bunaden og sjekke for flekkar og skjortene(for mannen har også bunad) treng dynking og stryking, og det hadde vore fint om eg gjorde det i helga, det skal visst vere best å gjere i god tid. Og eg trur at bunaden passar i år også, men det kan jo vere greit å sjekke? 

No lurer eg på når mannen kjem, slik at vi kan ta litt mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar