søndag 27. mai 2018

Morgon-liste

Eg fann desse morgon-spørsmåla på bloggen  Petrusogpetrine.no og tenkte at dette har eg lyst å svare på. (spørsmåla er direkte kopierte, så dei er på bokmål, men eg svarer på nynorsk) 
Når står du opp om morgenen?
Eg prøvar komme meg opp kl 6.45, men det hender eg brukar snooze-funksjonen på vekkerklokka..fleire gonger. Det er så mykje enklare å sove lenger om morgonen enn å få lagt seg på kvelden! Men eg kjem meg opp ganske kjapt, for eg bør vere ute av døra ca 7.30. Det går kjappare om morgonen no når eg berre har meg sjølv å tenkje på.
Hva er det første du gjør hver morgen?
Eg snur meg og funderer på kva dag det er! Er det kvardag, er det berre å kome seg opp og på badet. Og etterpå tek eg inn avisene, alle dagar treng ei avis i papirform.
Hvor lang tid bruker du på badet hver morgen?
10-15 minutt, inkludert dusj. Eg treng dusj for å vakne, så treng eg bodylotion og etterpå noko i håret for å temme krøllane mine. Men sminke lever eg godt utan!
Er frokosten viktig for deg?
Ja! Og helst ein kopp te. Kanskje P2 og iallfall aviser. Men det viktigaste er mat, enten brød med pålegg, yoghurt med havregryn eller havregraut. Men eg MÅ ha frukost.
Er du våken eller trøtt om morgenen?
B-menneske i heile meg. Men ikkje så mykje som før, kan det vere alderen? Eg ligg ikkje så lenge i helgene lenger, når eg vaknar kl 8 er natta over, sjøl om det er helg...
Hvordan er en perfekt morgen?
Vakne av meg sjøl, det er sol ute, eg kan berre ta på ein sommarkjole og gå ut på terrassen med ein kopp te og påsmurt mat, lese aviser. Ikkje noko eg må rekke! Kanskje er ungane heime på besøk, då er  det ekstra godt med god tid, gjerne nystekte rundstykker og pratetid!
Er det noe du ikke klarer deg uten hver morgen?
Tja, kanskje eg må vere så i-landsmenneske at eg seier dusjen?
Er det noe du ikke liker med morgenen?
Morgonar kjem altfor fort, og ofte med korte tidsfrister... Det har jo ingen ting med at eg er treig å gjere!
Korleis er morgonen din? Det hadde vore artig  om du svara på det i kommentarfeltet, eller i eit innlegg på din blogg og at du la linken i kommentarfeltet.

2 kommentarer:

  1. Så mosromt at du svarte på lista, og så gly å lese litt uhøytidelig om hverandre. Jeg kommer med flere lister :D

    SvarSlett