tirsdag 20. februar 2018

Veke 7

Februar går sin gang. Denne veka er det visst vinterferie rundt om, men ikkje for meg. Det er forsåvidt heilt greit. Ikkje var det vinterferie sist veke heller, men kva gjorde eg på? Her kjem nokre utvalgte øyeblikk.


Måndag. Då er det godt å kvile augene langt borte. Dette er utsikta frå kontoret mitt. Det er fasinerande å sjå korleis alt endrar seg med været og årstidene. Kanskje ikkje så godt å sjå her, men langt der borte er ei stripe med sol!


No kan det verke som alt eg gjer på jobb, er å sjå ut...  men dette er altså utsikt frå eit anna rom på jobb. Det er nesten som eit innramma bilde?! På tirsdag såg eg ut på den klare himmelen og røyken frå ei pipe.


Onsdag var det valentinsdagen. Mannen var i Oslo det meste av dagen, men han kom heim til meg før dagen var omme!


Torsdag gjekk eg til jobb, og fekk med meg denne soloppgangen!


Fredag hadde eg fri, men fullt program. Då vi kom heim seint på kvelden hadde det byrja å snø. Det var så stille som det kan bli i ein by ein fredagskveld. Lydane var dempa av snøen, alt var kvitt og mjukt. Eg kunne kjenne skuldrene senke seg!


På laurdag måtte eg rydde i blomstrane mine. Dei hang utover alt og mista bladene. Men denne kunne ikkje kastast utan å bli dokumentert først. Tulipanar atså! Først litt blyge og tilknappa, men så byr dei på heile seg! Særleg når dei får stå i sola.


Søndag var både musikkjunior og ingeniørstudenten heime, og vi hadde felles middag og kake! Skjer ikkje kvar søndag :) Dette var ein slags restekake etter fastelavnssøndag, fylt med rosiner og mandlar og marsipan og kanel og sukker. Og naturlegvis melis på toppen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar