onsdag 21. februar 2018

Kva kan ein bruke onsdag til, eller instant vinterferie

Dagen starta med fellesfrukost, det er ikkje ofte.

Husmorpoeng?

Vi åt av horna eg hadde bakt i går kveld, før eg kjørte musikkjunior og kontrabassen til toget. Vi rakk toget, men ei lita stund lurte eg på om vi ville gjere det. Nysnø, dårleg brøyta, rushtrafikk (den er ikkje verdas verste i Trondheim, men det var nok av den) og den kjappast vegen var stengt. Mor fekk både blodtrykk og puls. Særleg då eg innsåg at det fanns ein betre veg, som vi ikkje hadde valgt, og vi sto fast... Vel, vi rakk det! Og junior forsto ikkje kva eg stressa med.

Kjøkkenutsikt. Kvite vidder på ein måte
(eller snø på taket)
Så kom eg heim att, og byrja følge med veldig aktivt på skisporet.no for å sjå når det vart kjørt skiløyper i marka. Men enten var det eg som var altfor ivrig og tidleg ute, eller så hadde løypesjåføren forsove seg (eller så hadde snødd så mykje at alt tok lenger tid idag) eg rakk både det eine og andre, i tillegg til avislesing, før eg fann ut at NO stikk eg ut same kva!

Skia inn i bilen og fram til ubrøyta parkeringsplass, eg såg nykjørte skispor og lukka var der! Nye spor, tom parkeringsplass og skogen nesten for meg sjøl. Kan knappast bli betre! Og eg som trudde alle andre hadde vinterferie og sprang i skogen kvar dag? Kan det vere at dei fleste er på jobb tross vinterferieveke, eller satt heime og såg OL på TV?


Parkeringsplass med god plass!

Eg møtte løypemaskina mange gonger i løpet av turen, men vi hadde ikkje avtala kvar eg skulle gå, så vi valgte litt ulik løype. Av og til hadde eg heilt ferske spor, eg var førstemann og hadde spikerfeste med felleskia mine! Andre gonger var det 10 cm nysnø, type florlett =silkeføre, som eg trakka meg fram i. Den var finaste i nedoverbakkane, men virka bra oppover også. Og eg kunne nyte å vere ute, åleine, rett nok i jamnt snøver, men pytt! Eg hadde vinterferie for ein dag, og tok det eg fekk!
Nykjørt spor

Eg lagar spor sjøl

Kvar eg var då vi tok medaljer i OL? Omtrent her. Eg syns det er stas med alle medajene, men eg har fått med meg høgdepunkta sjøl om eg ikkje såg det direkte.



Og når det er vinterferie, er det lov med sjokolade på ein onsdag!


(No skulle eg naturlegvis ha tatt på tiaraen idag, for å feire kongen sin fødselsdag, men det har altså glippa for meg. Eg får kome sterkare tilbake på fødselsdagen til dronninga!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar