tirsdag 30. januar 2018

veke 4

No er januar snart over. På søndag høyrte eg fuglane sang då eg låg i senga og nytte at det var søndag og at eg slapp sprette opp tidleg. Dagane blir lysare og lysare, igår var det ikkje mørkt då vi var ferdige med skituren kl halv fem (yepp, vi har vorte slike folk som tek skitur etter jobb og før middag! Kven skulle tru det?)

Men altså, veke 4.

På måndag var eg med mamma på sjukehuset og der fann vi denne sjarmerande plakaten på venterommet! Det gjorde godt i bioingeniørhjertet.


Tirsdag gjekk eg tur og nytte utsikta! Hav og himmel og fjell. Uslåeleg kombinasjon! Romsdalen altså, har det meste.


Onsdag tok eg ferge, og kunne sjå verdas finaste fjell frå fjorden.


Torsdag skulle eg heim igjen.  Og kunne nyte denne "vente på bussen"-utsikta. Her er det like fint sommar som vinter. Og både grøn og kvit vinter. Hadde begge deler medan eg var i Romsdalen denne gongen.


Fredag var eg hos fysioterapeuten, og han vart einig om at eg no skal sette inn ein ekstra innsats på styrketrening. Enkelt for han å bli einig om det! Så ryggen min og eg prøvar å bruke dette utstyret kvar dag, helst oftare. (ikkje vedomnen då, men det gjer det meir komfortabelt)


På laurdag var det sol og silkeføre og nykjørte spor på ny snø. Snakk om luksus! Eg kosa meg, sjøl om eg angra litt opp dei siste bakkane. Det er slitsomt å gå motbakkar, sjøl på ganske nye ski og i sol.


På søndag tok vi ein tur og såg til båten. Akkurat no virkar det veldig lenge til sommar og båtliv! Båten hadde det bra, under presenning, snø og is, mannen tok vekk snø og is og så får vi drøyme om sol og varme etterkvart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar