tirsdag 2. januar 2018

2018

Nytt år og nye, blanke ark. Men av og til kjennes eit nytt år overveldende. No gjorde det det. Alt frå 2017 er ikkje ferdig, det er mykje som blir med meg over. Av bekymringar og uro. Ting eg ikkje skriv så mykje om. Utfordringar, sjukdom, planer. Både gode og mindre gode ting. 
Så då rakettane gjekk i lufta på nyttårsaften var eg litt bakpå.  Litt usikker på !m eg trong eit nytt år, sidan eg ikkje var ferdig med 2017, på ein måte. .. Litt blå i humøret, rett og slett!


Men så fann eg dette diktet. Eit dikt om nytt år, ny start, eit nytt år som legg seg over det gamle. Kanskje blir det ikkje så verst? 

NYTTÅR


Eit nytt år
la seg over det gamle

eit lett lag av nysnø
ein duk av ljos
over berrfrost og skare
over alt livs
sprukne hud

det dreiv forbi
i ein augneblink av sanning
det berre kviskra over markene
sveva gjennom skogholta

la seg til ro
som ei uventa von
som ung nåde
over ei gamal jord

Fader Arnfinn Haram


...eit lett lag av nysnø
ein duk av ljos...



Godt nytt år! Der du er, med ditt liv. Måtte det bli så bra som råd, for oss alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar