mandag 20. februar 2017

Vekestart veke 8

Vinterferie seier folk. Og det er det på jobb, sjølv om eg ikkje har ferie. Det er mindre folk, nesten dei same oppgåvene, men saktare tempo. Er ikkje det rart? At meir å gjere, men andre rammer, gir ei kjensle av ferie, sjølv om ein er på jobb?
Det hjelper jo på at det er roleg heime også, ikkje at eg har eit travelt småbarnsliv lenger, men junior skal ikkje opp og ut om morgonen og heller ikkje på kvelden(det er vel feil, han er ute altså, men det er ikkje skule og slikt) Idag har vi ete pizza av kjøleskapsrestar, i sofaen, medan vi høyrte radio. Det er feriekjensla, på ein måte.
Eg tenkjer eg skal halde på det tempoet og feriekjensla denne veka.

Ein rest kjøttsaus, tørr ost av ulike slag og ein hurtig samanrørt deig.
Vips! Middag. Utan ein tur på butikken først. Og ryddigare kjøleskåp.

I helga har det vore roleg, men vi har treft litt folk. Gode vener, kaffe og vaflar, og det eg tenkjer på som den gode samtalen. Det er så fint å ha slike menneske i livet!

Helgefrukosten. Egg, surdeigsbrød og grapefruktjuice.
Idag får du eit dikt om vennskap. Om dei vi ser fast, og dei vi møter sjeldan, planlagt eller ikkje. Dei vi deler ei historie med, vi har opplevd noko saman som knyt oss saman. Stort eller lite, for lenge sidan eller ferskt. For det går an å få nye vener, også etter 40 år, når ein møtest i ein komite eller likar å lese dei same bøkene. Andre vener er dei som kjenner foreldra dine og naboane dine og har møtt besteforeldra dine, og på den måten veit mykje om historia di. 

INDRE MINNEBOK
Eg har ei indre minnebok
Menneske eg har møtt på livsvegen
Små bilde av det vi har delt
Når vi møtes
kanskje tilfeldig eller i alle hast
er varmen der og gleda
Vi bur i eit lunt hjørne
i hjarto til kvarandre
Det blir ikkje borte
det gode som var
Bente Bratlund

Idag tidleg var det plutseleg snø! Eg som sterkt vurderte å
pakke vekk vinterskoa igår. Då regna det! Mykje!

Ha ei god veke!
Og det kjem nok nokre februarglimt på bloggen denne veka også. No funderar eg litt på kva eg skal finne på i mars, #marsreiser #marstur #marsbilder? Forslag?

2 kommentarer:

  1. Det er vinterferie på veiene. Det er vinterferie på telefonen. Jeg ser frem til ett par roligere dager i slutten av uka med jentene. Jeg liker dette!

    SvarSlett
  2. Kan fort bli vant til litt saktere tempo! Nyt feriedager!

    SvarSlett