torsdag 28. juli 2016

Blåbærskogen

Det er blåbær i skogen, i mengder! Den er akkurt vorte moden, så det er mange fine turar og god smak å glede seg til. Eg har bestemt at i år skal eg berre ha med små bøtter å plukke i, slik at eg ikkje overdriv for ryggen. Det får heller bli fleire turar!
Min indre hamster blir veldig ivrig med tanken på at det er massevis der ute som kan plukkast og syktast og leggast i frysaren! Eg har allereie jordbær og bringebær på plass, i fint merka beger. (men den er ikkje meir sjølvplukka enn på butikken)

 
Det er ikkje så dumt å ta seg tid til å sjå dei små detaljane når ein er ute på tur, som denne fine sommarfuglen midt i blomsterenga.
 
Her er dagens fangst, ca 1/2 liter blåbær. Berre tenkt deg lukta av skog og blåbær..
Vurderte å putte bæra i frysaren...men...
Eg vurderte å fryse ned bæra og ha til vinteren, men


...det var syltetøy istadenfor. Ikkje så dumt, sjølv om den er historie no. Blåbærsyltetøy på brødskiva er godt, for ikkje å snakke om blanda med yoghurt naturell.


Og eg rakk heim før regnet kom! Og det kom kraftig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar