fredag 6. februar 2015

Fredagskveld..

...er noko av det beste eg veit. Litt panikkrydding etter jobb, litt ekstra god mat, lave skuldre, ikkje vekkeklokke i morgon tidleg! Det er berre å sige ned i sofaen, iallfall innimellom småting som skal gjerast.

Idag var det pulled pork(langstekt svinenakke, kjøpt halvferdig på REMA), med BBQsaus, hamburgerbrød, salat og ovnsbakte potetstavar til middag. Eg trur sjeldan på vel, og det vart restar, til tross for 2 uventa gjestar. Så denne gongen passa det bra at eg laga rikeleg!

Ute ular veslebroren til "Ole", trur iallfall det er han som ser an forhalda. Det er levande lys, fyr i omnen, Pepsi Max i glaset, aviser over heile stovebordet. Eg har tømt og fyllt oppvaskmaskina, eg har starta vaskamaskina, eg legg planer for i morgon, løser kryssord.

(Og eg ser ikkje TV sidan junior har besøk og har lagt beslag på tv´n. Eg treng ikkje radio, eg nyt skalaøving på bassgitar. Eg kjem til å sakne desse kveldane.) 

5 kommentarer:

  1. Her er det rolig og avslappende. Yngstejenta er på ungdomsklubb, de skulle visst ake i kveld.

    I morgen er det Rompliade i bygda - akekonkurranse for store og små. Korpset skal spille. Det er en skikkelig happening, og hele bøgda stiller. Jeg gleder meg! Jeg skal ta masse fine bilder... :-)

    SvarSlett
  2. Ha en flott helg! høres ut som den har startet bra:) Her er mannen og syttenåringen på jakt i hele dag, jeg og småbarna skal i bursdag til herligste tantebarn som fyller tre år, en tenåring er på overnatting hos kamerat hele helga, en er på jobb. Deretter blir det hjemmelaget pizza og helgekos på alle sammen når vi treffes igjen:)

    SvarSlett
  3. Høres fantastisk ut.. Her er det vakthelg.. Forhåpentligvis siste for en stund..

    SvarSlett
  4. Høres fantastisk ut.. Her er det vakthelg.. Forhåpentligvis siste for en stund..

    SvarSlett
    Svar
    1. Håpar helga vart bra, tross vakt! Eg likar fredagane, når heile helga ligg blank framom! Men morsdagssøndag er ikkje så verst det heller :)

      Slett