søndag 22. september 2013

Vekestart veke 39

Eg er for ein gong skuld tidleg ute! Forklaringa er at eg skal på eit tidleg fly til Oslo i morgen, og eg reknar med at blogging og jobbing går dårleg saman i morgon og tirsdag. I morgon er det møtedag, og på tirsdag skal eg på kick-off, ikkje bloggearena noko av det!
Dagens dikt er av Kolbjørn Falkeid, det har vore nokre av han i det siste, det er fordi eg nettopp har oppdaga han.

Morgen

Det er morgen igjen, vesle håp
og verden frotterer seg med nyvasket solskinn.
Livets ansikt er aldri det samme
selv om vi ser på det i all evighet.

Kolbjørn Falkeid


Eit lite glimt av gårsdagens frukost: fikenmarmelade, toast/kjeks med nøtter og kirsebær og Kraftkar(blåmuggost frå Tingvolls) Det er ikkje til å kome ifrå at matsnobbar kan ha det riktig så bra! Og med selskap av mannen, te og ferske aviser og god tid, var det ein god start på dagen!


Ha ei strålande veke!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar