lørdag 23. februar 2013

Å gå på ein smell



Eg er veldig glad i bøker, sånn generelt. Eg les alltid på minst ei bok. Litt krim, litt historie, litt dikt. Men kokebøker er også kjekt! Salg på kokebøker er veldig kjekt!

Kokebøker er ikkje berre oppskrifter, det er stemning, inspirasjon, idear, bilder, kultur og historie+++ Ei god kokebok kan lesast som ein roman, kan vere med på senga, kan lesast høgt frå, kan gi friske, nye innslag på frukostbord, lunsjbord og middagsbord. Oppskrifter blir testa, laga på nytt eller forkasta. Dei av kokebøkene mine som er mest brukt er fulle av notatar og bokmerker og kommentarar.

Desse bøkene har eg kjøpt etter jul... Eg har gått på ein kokeboksmell, rett og slett. Den ruta kokeboka til Ingrid har lenge mangla i hylla, så den MÅTTE eg ha. Andreas Viestad er ein favoritt, den MÅTTE eg ha. "familiekokeboka" har eg høyrt mykje om, og etter klare råd, rettleiing og ønskjer fekk eg den til morsdagen. Restekokeboka var så billeg, og viste seg å innehalde mykje inspirasjon. Boka til Maria er litt coffee-table-book, til å bla i og lese litt her og der.

(...og eg har flerie nye kokebøker i ein pose eg ikkje har turt å vise fram til resten av familien enno :) )

Med inspirasjon frå "Restekokeboka"

Fastelavensbollar, kultur og historie og tradisjon i eitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar