mandag 2. april 2012

Ventar på...

...påske, vår og ferie. Men enno er det dagar med jobb, ikkje at det er så ille, det einaste er at eg må stå opp før eg eigentleg vil ;)
Det er verre med snømåking og glatte vegar. Men våren har alltid kome før, så det blir vel i år og?









Eg har testa ut nye oppskrifter på egg, juniorane lurer på kva som skjer, sidan maten har fått så rare namn:) På laurdag var egga kledd i spekeskinke, men den retten haddde ikkje noko namn. Laga min første hollandaisesaus, og min andre, den vart best, slik at vi kunne få Egg Benedict til frukosten palmesøndag. Med nypressa appelsin- og grapefruktjuice til vart det festfrukost!

Eg har vore på #minipåske-tweetup med ei eg har vorte kjent med via twitter, litt sommarfuglar i magen, korleis er det å treffes IRL? Men det var berre stas og praten gjekk utan stans!


Sjølvaste stashanen har kome fram! Eg fekk den med ei tante på 70talet ein gong, lenge før det var vanleg med påskeegg med godteri i. Denne har ikkje plass til mykje, men var lenge meir enn nok. Truleg hadde eg hatt godt av at det var dette som var målet på kor mykje eg skulle ete i påska...
Påskeegga til ungane kunne lett slukt denne hanen...kva kom eigenleg først av egget og hanen?!





Gamle og nye påskeegg, nokre til å ete, andre til pynt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar