torsdag 12. april 2012

Kvardagslukke

I morgon har eg fri frå jobb, på ein heilt vanleg fredag, og eg skal ikkje noko spesielt, berre ha fri.
Og til frukosten skal eg ha ferskpressa appelsisjuice 

Det beste er nesten idag, å vite at i morgon kan eg ete frukost lenge, lese avisa og høyre radio. Så skal eg til frisøren, gå tur, kanskje er det sol så eg kan sitte i solveggen? Eg kan dessutan tenkje at dagen er endelaust lang, at eg sikkert rekk å finne fram symaskina og sy litt, iallfall klippe den veska eg har tenkt å sy.


Påska inneheldt mange arbeidsdagar, det gjekk heil greit, men eg kjente på at eg trong ein fridag. Ein dag til å sette meg sjøl først, ikkje fordi eg ikkje kan tenkje på meg sjølv til vanleg, men fordi tanken gir meg energi. Eg kjem sikkert til å vaske klær imorgon, rydde litt, planlegge midddag, men innimellom, då kan eg sette meg ned, lese litt, ta ein kopp te, strikke på sjalet mitt, sjå tv endå det er midt på dag :) før eg gjer noko meir produktivt, kanskje.
Garn frå mohairgeit som skal bli eit sjal



Kvardagslukka kan vere å planlegge ein fridag!


3 kommentarer:

  1. Fridager er gull! Kos deg. Her blir det en tur til Oppdal for å hente heim bilen, og kanskje en kaffekopp i sola.
    Midt oppi all snøen.
    Men den slit litt no som det er milde dager.. Et regnskyll er heller ikke å forakte i den sammenheng ;)

    SvarSlett
  2. Likte så godt tittelen på bloggen din at jeg måtte inn å kikke:)) Og falt veldig for denne koppen din:)og mange andre ting. Men ble litt misunnelig på denne lille flotte koppen:)) er det lov å spørre hvor du har kjøpt den?

    En fin blogg du har:))

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Koppen har eg fått i gåve fra ein kollega, den er kjøpt hos "Ting" i Trondheim, dei har butikkar i mange byar, trur eg. No skal eg sjå på bloggen din!

    SvarSlett