torsdag 4. mars 2021

Mars

Årets første marshelg. Eg har planer!

  • vi skal ha middagsgjester! Huskar ikkje sist det skjedde. Vi må planlegge menyen.
  • det snør, og eg SKAL på ski. Får tru det er nok snø til det og at foten held (den treng nok enno litt tid etter overtåkk og brot i desember)
  • eg skal sitte litt og sjå på at plantene mine veks. Det spirar i det vesle "drivhuset " mitt. 

  • eg skal strikke. Eg har meir garn enn tid og tålmod, ser det ut til...
  • eg skal drikke te! Eg har kjøpt påskete, og den startar eg på allereie no
    Skal ikkje sjå vekk frå at det kan bli kjøpt meir te...

  • eg nyt at dagene blir lenger, at det er lyst både på veg til jobb og heimover, eg likar lyset når det snør i ettermiddagsskumringa.
    Blåtimen

  • kanskje skal eg lese litt, rydde hus, brette klær etc, men det er ting om skjer uanhengig av årstid..

1 kommentar: