søndag 16. desember 2018

Rosenkål

Eg veit ikkje korleis det er med deg, men eg får dilla på ting innimellom. Det startar gjerne med at eg les ei oppskrift, tenkjer at dette såg fristande ut og så prøver eg -og dersom det stemmer så blir det ei dille ei stund.
Ein sommar åt eg avokado- og agurksalat til alt! Kanskje var det samme sommar at eg åt jordbærsalsa til grillmaten også. Eg hadde ein lang periode eg omnsbakte grønsaker med appelsinsaft, timian og olje. Nam, det er det forresten lenge sidan eg har ete... I haust har eg ete masse bakt blomkål, bitar av blomkål med olje, salt og ulike krydder, som middag åleine eller som tilbehør. Eller bakt brokkoli, det er også godt.

Og akkurat no er det rosenkål som gjeld. Eg et rosenkålsalat så ofte eg kan!



Eg har kjøpt fersk rosenkål, med det går sikkert bra med frossen også. Kokar den opp, 2 min, og avkjøler litt i kaldt vatn. Deler i to, legg i salatskål med tørka tranebær (kan bruke rosiner, granateple eller kva du vil, noko søtt) finhakka rødløk og rista gresskarkjernar (eller hasselnøtter, mandlar, pinjekjernar) tar på sitronsaft og litt olivenolje, salt og peppar. Et som eigen rett, med litt bacon eller spekeskinke, eller som idag, tilbehør til medisterkaker og potet. NAM!


Veldig ofte har eg ikkje alt som står i oppskrifta, då ser eg kva anna eg har, du tek det du likar, tenkjer eg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar