fredag 28. desember 2018

4.juledag

Fjerde dag jul. Eg har vore på jobb, det er ikkje berre lett å snu om til jobbmodus etter ei veke fri. Eg har henta dei nye brillene min, og svimlar litt rundt med ny styrke, trur det blir bra etterkvart. Eg har laga fiskesuppe, lukke med fisk etter mykje god, men tung, julemat. Eg har vaska klær, eg les bok, eg drikk te og har ete havrekjeks med edamerost til kveldsmat.




Eg planlegg ei slag oppsummering av juledagane våre. Eg syns vi har hatt ei slags "breddejul", vi har treft mange og vore innom mange ulike stader. Alt vart ikkje som planlagt, men det går an å legge nye planer! Det blir ikkje oppsummering no. No skal eg sjå på juletreet, vite at i morgon er ein nesten planlaus dag (bortsett frå bretting av klær og handling av mat og litt slikt, og kveldsmat hos vener)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar