onsdag 29. november 2017

Julegardiner er oppe!

No er julegardinene oppe! På kjøkkenet.
Rett nok på kjøkkenet til mamma,  men dei er iallfall oppe. 

Og mamma er ei dame med orden i sysakene, det var berre å gå i den hylla i skapet som ho sa, der låg dei. Reine, nystrøkne, og fint pakka i eske. Berre å henge opp, etter å ha vaska vindu.

Slik ville det ikkje vore hos meg. Eg ville først lurt på om dei var vaska, så kvar dei låg, og etterpå ville eg måtte leite etter strykejernet.   Eg har løyst det ved å ikkje ha gardiner...

9 kommentarer:

  1. he, he det er ikke alltid eplet lander rett ved stammen <3 Her ligger gardinen fast på et sted, og det er bare i desember vi har gardiner på kjøkkenvinduet, men da synes minsten at det er så fint. Med gardiner og med lys

    SvarSlett
    Svar
    1. Gardiner kun til jul, det kunne vere ein ide! Men eg fyller kjøkkenet med lys i advent, det blir så fint!

      Slett
  2. Lurer på om mine julegardiner kommer opp i år... 🤔

    SvarSlett
    Svar
    1. Du må finne en datter å utfordre til å gjøre det!

      Slett
    2. Da skal jeg prøve på det. Jeg har to å velge mellom, så det burde gå...

      Slett
  3. Jeg kjøpte lilla gardiner, men de likte jeg så godt at de har jeg bare vasket og hengt opp igjen!

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg skal nøye meg med å vaske og henge opp igjen de vanlige...det får holde her. Men det er hyggelig med julegardiner.

    SvarSlett
    Svar
    1. Reine gardiner er iallfall bra! Trur eg står imot julegardiner, av redsel for å framstå som vaksen, det får vere nok at eg blir 50 neste år...

      Slett