lørdag 28. juli 2018

Helg, endeleg!

Noko er galt med  bildeoverføringa, men altså: Det er sommar og eg orkar ikkje bruke tid på feilsøking. Du får sjå for deg det eg skriv om!

Igår var det endelig fredag!

Etter jobb plukka eg salat frå kjøkkenhagen (!) Fjerna alle sniglane eg såg, kutta opp, og fylte på med agurk, tomat, paprika,  løk, soltørka tomat, fetaost, basilikum, kyllingfilet og bacon. Stekte nokre halvstrkte baguettar eg fann ivrødskuffa og reiste i båten saman med mann og son. Varm, varm dag,  litt vind, perfekt å ta middagen ute på fjorden. Sol på kroppen, særleg på nasen, vind i håret,  god tid og slik 'berre vere der'-tid.

Idag sove lenge, alt er relativt, men lengervenn når eg skal på jobb. Frukost ute, årets varmare dag? Iallfall behov for skygge allereide kl 9.30. Myntete,  kald drikke, knekkebrød frå Sverige,  årets blåbær på blåmuggosten.  P2 og heile dagen framfor oss.
Bytur etterkvart, og der var det lite folk. Dei gjorde vel klokere ting enn shopping,  nen det vart eit par ting vi måtte.
Middag saman ne6d junior, frista du med biff utsett han turen til kompiser!  Trønderbær(altså jordbær) til dessert. Og ein smak av junior sin brasilianske kaffe, laga med aeropress.
Og no sofa!

Etterpå skal eg sette deig til eltefrie brød, for det kom ei bestilling. Og i morgon er Det nok ei  fridag! Kanskje med regn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar