tirsdag 1. januar 2013

Kva skal vi gjere med 2013?

Eg hadde i grunnen vendt meg på 2012, eg bomma nesten ikkje lenger når eg skulle skrive årstalet, men no må eg lære på nytt....
Eg hadde innsett at hausten 2012 var her, førjula til og med, eg fann fram julepynt og pakka gåver og vi reiste på juleferie. Så plutseleg var det nyttårsaften og vips var 2012 historie.

Eg sitt her med eit nytt år framfor meg, kalenderen er hengt opp, ok, eg er ikkje utan planer for feks januar og eit stykke ut i februar, men kva skal eg gjere med 2013? Er det noko eg bør endre på? Vil eg endre noko? Eg har tenkt på nokre ting, veit ikkje om eg vil kalle det forsett, men altså:

  • eg skal fortsette å løyse kryssord med kulepenn! Eg har fine kryssordpennar med viskelær, men eg likar å skrive med gode pennar, og det går ann å stryke over og endre bokstav!

  • eg vil lese flerie bøker! Enkelte vil hevde at eg les masse allereie, tildels med rette, men eg skal prøve å lese meir planmessig, feks Nobelprisvinnarar eller finsk samtidslitteratur. På nattbordet ligg allereie Per Petterson si nyaste: "Jeg nekter" og Håkan Nesser "Himmel over London", gler meg!
For ordens skuld er det junoir og mann som les Ringens Herre, det er ikkje min  type bøker!
  • eg skal ha eigne nettbrukreglar, for meg sjølv og for familien sin del. Ein frikveld i veka? Ikkje nettbruk før etter klokka 20? Eg må prøve meg fram.
  • eg skal gå på oppdagingsferd i frysaren og kjøleskapet, og bruke det vi har der! Det er så altfor lett å stikke innom butikken etter jobb, finne noke som verken er spesielt billeg eller sunt og spurte heim. Middagsplan for veka er å trekke det litt langt, men eg skal vite kva eg har og bruke det! Eg vil bli flinkare til å bruke restar, og kanskje driste meg til å lage middagsmat utan kjøt eller fisk av og til. Pinnekjøtrestane frå idag skal bli pinnekjøtsuppe.
  • eg skal sove meir. Det kan då ikkje vere nødvendig å vere trøytt heile tida?
  • eg har lyst å begrense kleskjøpa mine. Noko seier meg at eg nok har så eg greier meg for ein lang periode... Men går ein i butikkar finn ein alltids noko, altså unngå klesbutikkar, leite leger bak i skapet og sjå etter godsakene som allereie er der.
No har eg tenkt det og eg har skrive det ned, kanskje blir det lettare å følgje? Plana mi om å leve i november vart iallfall lettare å leve etter når eg hadde ein avtale med meg sjølv som flerie viste om... Er det andre der ute som har planer for det nye året?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar