onsdag 23. september 2020

Eg, ein hamster

 Hausten er ei fin tid for oss som likar å hamstre! 

Eg har plukka blåbær, bringebær og tyttebær. Eg har ete masse bær når eg har gått i skogen, og eg har mi eiga multemyr der det i år var mogeleg å finne langt meir enn til multekrem i jula. Mannen hjalp meg å få tak i rognebær, for som kjent "høyt henger de" og eg har laga gele til viltmiddag og viltsaus. Eg har vore invitert til bærplukking i fleire hagar, og eg har sylta stikkelsbær og eg har kokt ripsgele.

Gelekoking


                                                   

Og i går fekk vi levert kjøt frå geitekje på døra. Det er delt opp og pakka og noko ligg i salt for å bli spekekjøt(det heiter neppe fenalår når det er frå geit...)


Det er mannen som plukkar sopp. Eg kan berre kantarell...



Mi indre husmor reknar  husmorpoeng og boksar med syltetøy og reknar ut kor ofte eg kan ta opp tyttebær og likevel ha heile vinteren. 

Men no er snart sesongen over for i år... eg finn nok noko anna å hamstre (sko kanskje?)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar