mandag 24. november 2014

Dikt og slikt

Når han på 18 skal ha diktprosjekt og finne to dikt å lese høgt, samanlikne og analysere, er det jammen godt at mor har ein blogg der ho stadig legg ut dikt! Særleg når det enno er heile to dagar til det skal vere ferdig og han ikkje har starta enno. Mor kjenner visst mest på stresset!

Det er litt fint å leite saman og finne ord som talar til begge. Finne dikt som seier noko om det same på ulik måte. Vi bestemte oss for dikt om venskap, og fann mange ulike vinklingar. Så får han velge sjølv til slutt, og eg får gleda av å vite eg har delteke.

Men mammahjertet bankar litt urytmisk, for eg veit at neste år bur han ikkje heime lenger. Eg må nyte hausten!

2 kommentarer:

  1. Man blir så obs på alle sånne små fine stunder når det blir så få av dem. Jeg og femtenåringen var alene på lørdag kveld og da ville han jeg skulle være med å se på den siste Ringenes Herre. Vi hadde en koselig film-kveld sammen. Slike stunder er så dyrebare for mammahjerte.

    SvarSlett