mandag 13. november 2017

Vekestart veke 46

Ny veke. Ny måndag. Nye oppgåver. Nye utfordringar. Heldigvis same jobb, same by, same familie.

Helga har vore full. Av biltur på snøføre, familie og feiring av både bursdag og farsdag, ein tur innom sjukehus og tur i skogen. Tid til prat. Bilturar er fine slik! Eg bekymrar meg alltid på den første turen på snø. Kjøre på snø og slaps er ikkje artig, men det gjekk bra. Å feire fødselsdag og farsdag er også bra, ein treffest og over god mat og rikeleg med kaker går praten ofte lett.
Gleda over å kome heim att til eige hus, kjøleskap og seng skal ein heller ikkje kime av! Nokon seier at det beste med å reise bort, er å kome heim att. Eg er ikkje heilt einig, for det å reise bort gir gode treff og opplevingar, men det er godt å kome heim (eg er redd det er alderen som bankar på kroppen min...)

I ettermiddag har eg fyra i vedomnen og sett på snøen dale, då er det stas! Det er så eg kjenner smaken av pepparkaker og eg får lyst å sette på julemusikk. Eg får vel vente litt til? Snøen er finare når ein ikkje skal kjøre 25 mil!



Naturen var i svart-kvitt

Haustlauv og tur i øspøs regn


Her kjennes det som å stå i hausten og sjå vinteren kome



November  

Som rennande vatn kan opne seg
midt i den isande snøflata
kan også vi stundom opne oss
for einannan:
Kaldt.
Livs-reddande.

Arne Ruset

1 kommentar:

  1. Jeg savner vedovn og badekar!

    Og så er jeg glad du ikke har pyntet til jul.

    God høstdag!

    SvarSlett