torsdag 23. november 2017

Det er visst november enno

Sjølv om eg gler meg til advanr, den katten er ute av sekken no, så er det fint med novemeber også.
Idag gjekk eg tidleg frå jobb, fekk med mannen på tur i skogen og fekk sett solnedgangen frå skogen. På tur heim kjøpte vi med oss pizza, slik er livet utan barn som bur heime!
(unntatt dei dagane vi et restar til middag fordi vi beregna feil mengde dagen før, pga av dei før nemnte ungane som har flytta ut og sovnar i kvar vår  sofa etterpå)



Eg må utvide julelista mi litt meir:

  • i kjellaren heng pinnekjøt og fenalår til tørk, så vi har både pålegg og julemiddag nesten heimeprodusert (til jula skal det vere fenalår og pinnekjøt, sjøl om eg ofte syns at lam smakar ull)
  • eg har kjøpt amaryllis, den er smugla ned i kjellaren, og i løpet av helga kjem den nok opp, i fin krukke og med mose og kanskje nokre kongler. Tada! Kvar den kom frå? Nei, sei det!
  • eg har dratt i gang den fleirårige tradisjonen med adventskalender på jobb. Før eg rakk tenke på det, kom folk og spurte om det vart. Ei ganske overkommeleg oppgåve, då den som vil delta kjøper gåve og leverer til meg, og så sørger eg for å trekke kvar dag i lunsjen. Det brukar å vere få gåver i starten, men så syns folk det er trist å sitte der utan sjanse til å vinne, og det strøymer på med gåver! (og det fell litt heder og ære på meg)
  • eg fyller på med kaker på bakelista mi, aniskringler, lauper, tjukklefse. Og idag prøvar eg ut ei oppskrift på salte mandlar, nam! 
  • og det har dukka opp lys, her og der, i huset. 
  • eg kjøper julegodteri og gøymer unna, og når jula kjem, har vi rause mengder! 

Lista blir nok utvida, fleire gonger, før jul!

Og ein flott ting med november er thanks-giving! I morgon er vi invitert på kalkun til nokre naboar, og det er ein fin tradisjon! Eg gler meg! 

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å bli invitert på kalkun!

    Og du har mange fine ting å se frem til. DIne innlegg gjør meg godt. Takk!

    SvarSlett
  2. Mykje fint framover, det er berre å glede seg. Og det kjem nok fleire blogginnlegg frå julemonsteret!

    SvarSlett