lørdag 25. november 2017

Julekakemonsteret slår til!

Idag hadde eg ein del skumle juleplaner.  Dei fleste har ikkje vorte gjort. For eksempel fordi eg sov litt lenge,  før eg åt frukost litt lenge i sofaen. Det var fyr på omnen, aviser,  te, pepparkaker til dessert. Ein klementin, meir te ++

Men eg har gjort litt haustting,  som å rydde vekk døde planter ute, tømme kompostbingen, bake eplekake. Mannen har snekra hyller på tv-stova! No skal det bli orden på spel og kanskje litt album.

Men i kveld, då har julemonsteret fått unna din viktig ting. Eg har bakt frukt- og nøttekake.  Den treng eg for å få julestemning. Den blir best om den får modne,  og det rekk vi no.

Hasselnøtter,  mandler,  valnøtter og pecannøtter.  Rosiner,  tranebær, fiken, dadler,  cocktailbær. Mykje godt!

(No er det berre ei veke til 1.søndag i advent. Og litt mindre til 1 desember,  og eg ligg alvorleg på etterskot med tanke på evt kalender... pyttsann! Den kan gjerast ferdig litt etter litt?! Lysten til å henge opp meir lys er sterk, men eg skal greie å styre meg,  trur eg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar