tirsdag 7. november 2017

November

Eg syns ofte november handlar om å ikkje ta jula på forskot for min del. Iår kom novemeber som julekvelden på kjerringa, eg seier litt "allereie no!?" Men det er visst allereie 7.november. Eg syns nesten det er litt kjekt at det er julepynt i butikkane... hjelp, kva har skjedd med meg? (Eg har prøvesmakt ein skumnisse også, rødme. Eg har unngått peparkaker og julebrus, det hjelp litt.) Eg har kjøpt ein faberaktig rar julepynt, og dei første julegåvene er delt ut til mottakarane.

Høg reiseaktivitet gjer vel sitt til at tida går fort? Og generelt høgt tempo. Blogging blir det iallfall ikkje av dette livet!
Idag gjekk vi tur rett etter jobb, mens det vart mørkare og mørkare. Vi fekk med oss ein nydeleg solnedgang! Slike dagar er november alright! Det er snø i marka, og eg ønskjer med kulde, slik at det frys på. Det er slitsomt med snø på gjørme, både skittent og glatt for gamle damer :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar