tirsdag 23. desember 2014

Snart jul (og vekestart)

Det er julekortstemning ute, snøen lavar ned, inne prøvesmakar vi julekaker og hører skikkeleg klissete julemusikk i lyset fra mengder av levande lys! Kakene ligg på stettefatet eg fekk av bestemor ei jul for mange år sidan, duken har vi fått av ei gamal tante og oppskriftene til kakene er får mødre og søstre og andre som deler villeg, slik at også det minner meg på kjære!

Så får det vere at det er kasser med julepynt over heile spisebordet, dynetrekk heng til tørk framfor omnen og at juletreet står i vaskekjellaren enno. Når alle er i hus etter diverse ærend i siste liten, blir det pynting og etterpå må golva vaskast. Dei lilla dukane er samla saman, dei raude heng nystrøkne over trappegelenderet, klare til å leggast på. Kvite lys ventar på å bli sett i lysestakane(som ikkje er pussa enno, når eg tenkjer etter)

Før i dag var eg på skitur! Det var fint det! Kan ikkje anna enn tru at det var mykje lurare enn å vaske og stresse heile dagen? Og det er overraskande kva eg har rekt etterpå også :)
Skogen hadde pynta seg!


Julestemning
Ikkje var eg åleine i skogen heller, det var fleire som fann ut at dagen måtte nytast! Det var både laussnø og fine løyper(når eg berre fann dei) Men ei pyse i nedoverbakkane er eg!!
(og eit saftig gnagsår vil nok minne meg om turen i mange dagar…)

Jula nærmar seg, for alle. I følge mannen vil den kome uansett, om vi blir ferdige eller ei. Og godt er det. Eg gler meg, uansett. Men mange går jula i møte med litt blanda kjensler. Eg er litt seint ute med vekestarten denne veke, men eg tenkte å avslutte adventsblogginga med eit dikt om dei blanda tankane mange har inn mot jul!

Vi tenner et lys for alle som undrer
for undringen driver oss fram dit vi skal
Som kongene følger vi julenattsstjernen til Frelseren, 
født som et barn i en stall.


Vi tenner et lys for alle som lengter, 
for lengselen rommer et evighetsfrø.
Det vokser mot himlen fra Betlehem-stallen. 
Det rommer det livet som aldri skal dø. 


Vi tenner et lys for alle som håper, 
for håp er en fakkel som lyser oss hjem.
Det lever i alle som våger å tro på 
at englenes julenattsang gjelder dem. 


Vi tenner et lys for alle som leter, 
for letere finner det gjeterne fant:
At barnet i krybben er Guds Sønn, vår Frelser. 
Vi ser og vi tror og vi vet det er sant. 


Hilde Dagfinrud-Valen

God jul til deg og dine, der de er. Ønskjer du får ei god jul!
I morgon skal eg i kyrka, så er det familiejulekveld. Dei neste dagane er det familie og vener og forhåpentlegvis tid til å lese, gå tur og kanskje berre sjå i veggen? Eg skal ikkje på jobb før 6.juledag, og får god tid til å sove og ete julemat!

1 kommentar:

  1. Jeg vil få ønske deg og dine en riktig God Jul!! Håper dere får en fin kveld med julefred i sinnet. Gleder meg til mer blogging neste år og kanskje et innlegg eller to i romjula. Syns det er så koselig å besøke bloggen din og er innom deg daglig.
    Håper på mange fine innlegg også neste år. Kos deg masse i kveld!

    SvarSlett