mandag 8. desember 2014

It´s a new kid in town

Når eg er ute og reiser, likar eg å sjå etter julepynt. Det er eit minne om turen, eg har den framme berre ein liten del av året og dei er oftast små! Det er jo tre ting på ein gong, og det er vel slikt vi ønskjer oss?  Slik har eg endt opp med julekule frå Harrods, julealligator frå Key West og ei skikkeleg, klissete erkeDisneyjulekule frå Disneyland. Når eg tek dei fra, minnes eg ferien! (og eg har mykje meir, som eg kanskje skal vise fram i løpet av advent og jul)
Eit av dei siste tilskudda til samlinga er ein liten engel frå jenteturen til Stockholm i haust(det vart vel med flerie englar heim dersom eg skal telje nøye etter, men dette er den med størst personlegheit) Eg fann han i ein lita turistefellebutikk, liten og nesten åleine på ei hylle. No er han på plass i adventskrybba, godt igang med å øve på julesangane. Liten, men god som gull!
Du ser jo at alvoret tek han, der han står og øver! 



Idag må eg dele ein av mine favorittjulesangar, i kategorien litt spesiell. Den er med The Source: of christmas. Det er ein litt ellevill versjon av "Et barn er født i Betlehem". Ikkje sikkert alle likar den, men…

Ok, du heng med enno? Eg trur på nye sangar og nye tekster, og nye måtar å synge gamle sangar på! Men eg trur på tradisjon også, så eg skal finne noko meir standard til i morgon.

Og no folkens, er vi ferdige med 1/3 av adventstida! I kveld har eg pakka inn julegåver, trur eg er ferdig med omtrent ein tredjedel der og… Men eg har ei plan om kva eg skal kjøpe vidare, eg har ei bakeplan(trur eg) og pynting blir det nok av! Vi har faktisk ein julekrans hengande på veggen heilt frå i fjor jul… Den er riktig fin, raud og grøn og laga av junior#2 då han gjekk i andreklasse. Då vi oppdaga den i påsketider, fann vi ut den berre kunne henge.

1 kommentar:

  1. Engelen din var kjempesøt! tenker han er glad han kom til et så koselig hjem jeg og slapp å stå der i butikkhyllen alene:) Kanskje han er så heldig at han får stå til påske han også:) hehe.. slik er det nok her også.. plutselig finner vi en dorullnisse som har overlevd!

    SvarSlett