søndag 19. januar 2014

Vekestart veke 4

Eg ser at dagane blir lengre! Det er lys litt lenger kvar dag, det er til og med eit lite melisdryss av snø, det hjelper på lyset det og! Eg blir litt våryr, det er snart vår og sommar! (heilt til eg stikk nasen utomhus og kjenner vinden og kuldegradene.. men hey! Det går an å kle på seg og gå ut i sola! Kjenner ikkje at det varmar, sukk)

Men det hjelper på humøret! Å sjå dagane blir lengre er godt, eg har kjøpt den første tulipanbuketten, og eg har funne den siste julepynten som hang igjen etter ryddinga sist helg, du veit den som alltid blir igjen… Spørsmålet no er om den berre skal få henge, eller om eg skal gå på loftet med den.

Eg har bakt horn og brød! Ingen veit når det sist skjedde, og dei vart gode. Vi har hatt besøk, med mat og prat. Idag har eg rekt mykje, gudsteneste, besøk og ein kopp te, tur ut i sola, laga heilstekt kylling og til slutt soving på sofaen. Søndag kan vere ein fin ting!

Og til slutt eit lite vers av Olav H. Hauge, som passar dagane no.
Ha ei strålande veke!


Kald dag

Soli knip auga att
bak ein rimut fjellgard.
Gradestokken
kryp ned og
ned -
varmen i ein
samlar seg
i ei liti
grop.
Eg sparer på veden,
gjer verset stutt.

Olav H. Hauge

1 kommentar:

  1. Følelsen når dagene blir lysere er så god. Jeg kjenner det i hele kroppen, som jeg har savnet disse ekstra minuttene:)
    Den pynten som alltid blir igjen henger på veggen hos oss. Jeg tror den skal få bli hengende en stund - her er det et hjerte A har laget på skolen, det er så fint!

    SvarSlett