søndag 5. januar 2014

2013, ein kortversjon

I 2013 skreiv eg 103 innlegg på bloggen, det er omtrent 2 i veka, og det er ikkje så verst syns eg! Nokre veker meir, men trur eg klarte å gjennomføre vekestart kvar veke iallfall!

Dei meste leste innlegga var Det blir stille når nokon går ut av tida og Mortons nevrom Som ein kuriositet kan eg nemne at då eg vart operert, sto kirurgen og mumla fordi han ikkje fann igjen nevromet…

Eg har ikkje lese om igjen alle innlegga, eg har skumma over overskrifter, litt tilbakemeldingar og lese det som har interessert meg mest. Eg blir av og til forundra over kva eg skriv og meiner, så det er litt artig å sjå tilbake :)

I januar skreiv eg om å vere tenåringsmor, ga dykk nokre lesetips(det må eg bli flinkare til i 2014, nyttårsforsett!!) og delte eit veldig fint dikt om livet av Kolbein Falkeid, du kan lese her om du vil: Vekestart veke 3. I tillegg skreiv eg ned nokre nyttårsforsett, som eg ikkje har sett på sidan og sikkert kunne kopiert til i år…


Februar hadde flerie bloggpostar med lesetips, det er berre å bla seg dit for interesserte. Det handla litt om vinterferie og vinterkulde, og ikkje minst skreiv eg eit innlegg om kva eg er flink til(kanskje med eitlitt alternativ vinkling :) )

I mars skreiv eg om fine damer som har inspirert meg, meir om bøker og mammutjakt etter desse, og det vart litt om påska og om vårlengsel.



April starta med å opsummere påskeferien, som var tidenes beste værmessig. Så var eg på kurs i konfliktmestring , og eg oppdaga at eg nærmar meg 20 år i arbeidslivet, slikt må ein fundere litt på… Og eg hadde høge skuldre framfor vårens vakraste eventyr: konfirmasjon og skreiv difor ei  Overlevingsguide for konfirmantmødre.

Vi starta mai med konfirmasjon, det gjekk naturlegvis bra med både konfirmant og mor! Eg skreiv om burdismen, det fine været og om operasjon av foten som viste seg å vere unødvendig… og eg skreiv om kvardagslukka.

Juni hadde eit skikkeleg wannabe-innlegg om husmoryrket, eg blogga om #morstutogkjør og om å vere turist i eigen by. Og ikkje minst skreiv eg om minusting, som ei motvekt mot positivismen! 



I juli skreiv eg litt surt om bilen vår, vi var i København på ferie og eg var på TOTO-konsert. Og naturlegvis var vi i Romsdalen!

August var tida for å oppsumemre ferien, feire fødselsdag og skrive eit innlegg om tannlegen som nok har ein hemmeleg draum om å bli kongeleg.

september kom skreiv eg at eg var ei pysemamma, men fekk snart behov for å motbevise det… eg skreiv og om vennskap og sjukdom, og er veldig glad vi rakk å treffes

Oktober kom med pendlingpølsemakeri og i samband med fokuset demens fekk av TV-aksjonen, skreiv eg om ei tante som forsvann.Må heller ikkje gløyme feiringa av 20 år som gift, og turen til Nice. 

Eg prøvar å "leve i november", og skreiv om dette iår også, prosjektet gjer meg iallfall meir bevist. Så var eg hos frisøren, det kan vere krevande! Og til slutt gjekk eg vel på ein smell eg prøvde skrive meg ut av …

Desember kom, eg prøvde oppsummere hybellivet, førebu jula og så stoppa alt opp då døden kom på besøk.


Altså har året innehalde litt av kvart, sorger og gleder, kvardag og fest! No er det berre å gå i gang og lage nye minner, og blogginnlegg, for 2014.

5 kommentarer:

  1. Leser meg nå og da bakover i bloggen min jeg også, synes det er kjekt med slike tilbakeblikk:) Spesielt kjekt er det å sette seg ned sammen med A før hendinger og turer og se hvordan vi hadde det sist:)

    Ha ei god ny uke kjære du
    god klem til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir en slags minnebok, på mange måter :) Ha en strålende uke!

      Slett
  2. Og jeg har lest det meste av det :-)

    SvarSlett
  3. Det er koselig å se tilbake på året som har gått - og noe av det som er så fint med å ha en blogg! Ønsker deg et godt nytt år og en ny fin uke! :-)

    SvarSlett