onsdag 22. januar 2014

Fotoshoot

Idag har vi hatt ein liten foroshoot, eg ser det er så populært på andre bloggar, og tanken var at eg kanskje kunne få nokre gode illustrasjonbilde som kan brukast her på bloggen. Men det er jammen ikkje lett med fotomodellar!!! Her var det både divaer, tøysekoppar og linselus.

Fotomodellane er kjøpt og betalt for oppdraget, slik er det med dei profesjonelle, dei jobbar ikkje gratis. Men då forventar eg naturlegvis at dei gjer som dei får beskjed om, nuja… Det er mogeleg at eg er for kravstor, men det gjekk litt over stokk og stein.


Første gjengen kom på plass, men dei vart litt uklåre. Enno hadde eg slik nokonlunde kontroll.


Så prøvde eg få med resten, men det er alltid nokon som kan tulle og tøve når det er bildetaking… "Ikkje sjå på meg, eg vil ikkje vere med!" "Eg står/ligg der eg vil!"


Og medan dette sto på, oppdaga eg linselusene der bak… Jaja, bloggen heiter jo noko med kjærleik også!

 Snillaste bamsen fekk lov å posere heilt åleine, som premie!

Livet, døden, kjørligheten og Bamsemums
Gruppebilde, sånn nokon lunde alle mann på rett plass. Det er liv, død, kjærleik og bamsemums! (livet illustrert med hjertet og døden forsøkt illustrert med korset)



Og alt dette til tross for at eg hadde utlova grusom straff dersom dei ikkje gjorde som eg sa

(Ein får det ikkje artigare enn ein sjølv gjer det! Dette var dagens "kvile-hodet"-stund)

4 kommentarer:

  1. Jeg har lest dette innlegget noen ganger nå og smiler hver gang - dette innlegget var bare herlig:)

    SvarSlett
  2. Morsomt innlegg!
    Det var en smakfull død,må jeg si. Eller sagt på en annen måte: Rå utnyttelse fra din side - kanskje ikke så ulikt modellbransjen i virkeligheten?

    SvarSlett