søndag 9. desember 2012

Vekestart veke 50

Tida går, folk byrjar snakke om nyttår og eg som knapt har kjøpt ei julegåve...

Soloppgang i Molde 9/12-12
Det gjeld å halde seg kald og roleg, iallfall på overflata og halde seg til lister og planer og jobbe jamnt og trutt! Alt ordnar seg for snill piker, er det ikkje slik?

Vi har vore på vennejulebord i helga, med mannsoktetten Tucas som har sitt årlege jubileum, i år 21 år! Sidan dei er spredd litt rundt om i MidtNorge, er den einaste gongen i året dei syng på eigen jubileumsfest :) Damene  er heiagjeng, supporterar og kritikarar av reportoaret! Utpå kvelden blir gjerne vi med også, iår på White Christmas, på nynorsk, firstemt! Kvelden var elles prega av latter, mat og mimring.

Idag treng eg difor ein venskapstekst, og valet fall på denne: 

Auld Lang Syne

Skal gamalt venskap kverva bort
Og ikkje setja far
Skal gamalt venskap kverva bort
Og det som ein gong var

Ref:
For det som ein gong var, min ven,
For det som ein gong var,
Eg drikk den gode skål med deg,
For det som ein gong var !

Du tek ditt staup og eg tek mitt
Som gamle vener plar.
Me drikk den gode skål i lag
For det som ein gong var

Refreng:

Kom, ta mi hand, min trugne ven
Og gjev meg di til svar
Eg byter vin og glas med deg
For det som ein gong var

Refreng:

Dette er eigentleg ein skotsk sang;Auld Lang Syne, dikta av Robert Burns, den er oversett til norsk av Hartvig Kiran. 

Eg har forresten fått skryt og hederleg omtale på bloggen Magefølelsen , det er stas, så i morgon får eg prøve å svare på utfordringa!

Ha ei super veke med fokus på adventskos og ikkje førjulsstress!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar