mandag 10. desember 2012

I love your blog


Ok, engelsk på bloggen i dag, men det får gå for denne gong!

I går fekk eg denne fine bloggprisen frå Magefølelsen. Der skriv Heidi om mat for alle, men særleg allergimat, mat utan gluten, egg, mjølk osv. Eg kjenner Heidi frå "gamle dager" då kostholdet nok ikkje alltid var like gjennomtenkt, vi snakkar sjokolade til middag og høg kosefaktor :) Men vi har og delt husvære ein periode, og tok grep og åt fruktsalat til frukost og bakte riktig så grove grovbrød.

No er vet min tur å anbefale 5 bloggar eg likar og les regelmessig.

Eg startar med diamantisen. Diamantisen har eg vorte litt kjent med via Twitter. Ho kjem frå Norge, men bur i Hellas, og skriv mellom anna om kvardagsliv, natur og mat. Kikk innom! 

Neste blogg er Eva Cathrin - helt meg . Også Eva har eg møtt via Twitter, der er det mange fine folk! Eva skriv om dagsaktuelle tema og legg ut dei mest fabelaktige bilete!!

Eg får av og til spørsmål om eg ikkje syns det er problematisk å blogge på nynorsk... Nei, det syns eg ikkje, det er hjertespråket mitt, og eg har gode forbileter som har blogga på nynorsk lenge! Eg vil anbefale to: Den gode feen, som skriv mykje om interiør og om kreativitet, til inspirasjon for alle, og Tankar frå ein kvardag som skriv mykje om nettopp det, men og om livet og refleksjonar rundt det.

Siste blogg ut er Amelie 78. Ho skriv refleksjonar rundt livet, om jobb og om morsrolla. Ein klok blogg!

Med bloggprisen følger disse oppgavene:
1) Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2) Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3) Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
Det skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

1 kommentar: