mandag 31. desember 2012

Vekestart veke 1!

Nyttårsaften, romjul, idag kjem eit bilderas frå julepynt og stemning. Ute er det snø, det er glatt, smell og lys frå rakettar har allereie byrja rundt om i byen.



I kveld er det nyttårsfest med gamle vener, vi har til og frå feira i lag sidan ungane var små, no har vi ungar som er høgare enn sine foreldre. Det er spleiselag, og eg har laga fruktsalat og foccaciabrød og dadlar med bacon. Gler meg!



Huset er julepynta, det er kjekt, men fullt... Det krever sitt å halde orden og system med englehæren som svevar over heimen og fine dukar og blomster som treng vatn...


Juletreet er grønt, men det er nåler under treet... Slik blir det fort når ein pyntar og så reiser vekk og treet  måtte klare seg sjølv nokre dagar.


Vi et mykje frukt i jula, men det går med nokså mykje sjokolade også... Av den grunn kan eg ikkje vise bilete av den!

Godt nytt år til alle som les bloggen min! Håpar du vil følgje meg inn i 2013 også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar