mandag 26. november 2012

Vekestart 48


Oi, ny veke, igjen! 
Eg er "syk og svak", alt går sakte, det er sofaliv, soving, hoste og snørr. Eg ser på vindauga som skulle vore vaska, ser det tydeleg når den lave novembersola kjem fram! Eg skulle vore på jobb, og lært nye ting og rett og slett gjort jobben min! Eg har ikkje lyst å ha vondt i halsen og berre sjå på alt som kunne vore gjort. Prøvar skrive lister, slik at eg kanskje huskar det når eg er frisk(for ofte forsvinn arbeidslysta og synet for kva som skulle vore gjort når kvardagen er vanleg att) Eldste junior er også heime, tett i pappen og sliten, ikkje mykje bråk på han heller!

Nok sutring! På laurdagskvelden var vi i thanksgivingselskap, det var kaldt og klart vær då vi gjekk heim utpå natta. Månen var ikkje full, men den lyste sterkt ned på oss. 


Månen

Månen ber meg
skrive eit dikt om han,
men eg seier at det
gidd eg verkeleg ikkje,
og han kan først ta og lese
alle dei andre dikta
som er skrivne om månen
så tenkjer eg
han skal få nok å gjere
denne natta iallfall.

Ragnar Hovland


Eg har akkurat lese "Ei vinterreise" av Ragnar Hovland. Underfundig, som diktet over. godt skrive på nynorsk, og stillferdig. Om menn midt i livet, som ikkje veit vegen vidare. Ei bok eg kan anbefale! 



Må ta med ein månetekst til:

I dag såg eg tvo månar, ein ny og ein gamal. 
Eg har stor tru på nymånen. 
Men det er vel den gamle.
Olav H. Hauge

Radioteateret har sendt opplesing av dagbøkene til Olav H. Hauge, mogeleg eg er sær, men slikt likar eg å høyre på! 
Ha ei fin veke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar